ČASOPISY A ON-LINE PROJEKTY VYDAVATELSTVÍ BAUER MEDIA
Skrýt
nabídku
Zobrazit
nabídku

HARPER’S BAZAAR MÁ NOVOU REDAKCI A PŘIPRAVUJE NEJVĚTŠÍ ČÍSLO ROKU

2. 7. 2018 | Nora Grundová, nová šéfredaktorka luxusního módního měsíčníku Harper´s Bazaar, obměnila redakci a připravuje inovace časopisu.

Šéfredaktorka Harper´s Bazaaru Nora Grundová, která na konci května převzala vedení české edice tohoto magazínu, představila nové členy redakce. Na pozici zástupkyně šéfredaktorky uvedla Veroniku Miškovskou, ta dříve působila v příloze Hospodářských novin Proč ne?! Fashion directorem se stává Mária Vedral Kohútik z Bauer Media Praha, kde zároveň pokračuje v práci pro prestižní měsíčník Dolce Vita. Do redakce dále přichází nová Fashion editorka Lucie Tomišková a Beauty editorka Zdenka Tomis. Obměněný tým v příštích týdnech doplní ještě redaktorka Kristýna Mazánková, která přijde z časopisu Marianne vydavatelství Burda. Tím bude redakce Harper´s Bazaaru kompletní. „Z nového týmu mám upřímnou radost. Jde o zkušené autorky, které jsou špičky ve svých oborech a zároveň lidsky kvalitní,“ říká k obsazení šéfredaktorka Harper’s Bazaaru Nora Grundová.

„Chtěla bych poděkovat Noře, že tak rychle sestavila redakci, a tím umožnila plynule navázat na rozběhnuté projekty a obchodní aktivity,” dodává k novému obsazení Karolína Heligrová – Holinková, Head of Team obchodního oddělení lifestylových titulů. „Získala profesionály, kteří jsou na trhu respektováni, cítí positioning značky Harper’s Bazaar a zároveň jsou to výrazné osobnosti.”

V nové sestavě redakce připravuje své první číslo, a to zářijové módní vydání, které je zároveň největším číslem roku. Do něho se již promítnou vizuální i obsahové změny časopisu. „Harper’s Bazaar je ve světě vnímán jako časopis, který se soustředí nejen na módu a krásu, ale také na důležitá ženská témata a sofistikované texty. S novým týmem na to chceme navázat a tento ženský hlas ještě posílit,” uvádí Nora Grundová a dodává, že celý časopis projde redesignem, dostane modernější look a přibudou i některé nové rubriky.

Publisherka titulu Lada Rudovská doplňuje, že změn v Harper’s Bazaaru bude mnohem více: “Chceme časopis výrazně otevřít spolupráci s ostatními světovými edicemi, a to nejen na redakční úrovni, ale i spolupořádáním speciálních projektů a eventů, jako například setkání úspěšných žen z českého i zahraničního světa módy, umění nebo byznysu. Brzy také představíme nový web a další projekty a přílohy, které v blízké budoucnosti chystáme.”

Zářijové číslo bude podpořeno kampaní v hodnotě 3 miliony Kč – a to v outdooru (bigboardy), na rádiu Evropa 2 a Expres, a crosspromem v klíčových lifestylových časopisech, webech i na sociálních sítích.

Kalendář vydání časopisů
Úterý
25 / 9
Claudia č. 39
Čas pro hvězdy č. 39
Rytmus života - Číselné křížovky č. 9
Týdeník Televize č. 40
Středa
26 / 9
Chvilka pro tebe č. 39
Nostalgie č. 10
Pestrý svět č. 39
Prima vychytávky č. 10
tina č. 39
TopGear č. 10
Čtvrtek
27 / 9
Cosmopolitan č. 10
Esquire č. 10
Motor č. 20
Napsáno životem č. 20